3 september 2012

40


Dags för en liten tävling igen...

Når bloggen 40.000 läsare eller Fru Tallund 40 år först? Vem vinner? Rösta i marginalen till höger. Fast hey, hur blir det en tävling??? Jag ser väl knappast vem som röstat? Sådär går det när man försöker lära sig nåt nytt (för att undvika det jag borde göra just nu....)

Nån som vet? Annars får man väl helt enkelt lämna en kommentar här. Ju fler som röstar desto snabbare nås 40.000.... Hahaha... Just nu har sidan 38.919 klick, räkneverket finns längst ner på sidan.

Jo, jag vet, fantasin är inte på topp. Det är prokrastinering som pågår. :)

Vinsten är inte heller bestämd ännu. Kanske en cafédejt med en tant jag känner?! :)

Nåja, over and out and back to work!!!!!

2 kommentarer:

Helena i Ljungsbro sa...

Jag vill vinna och röstar på att bloggen kommer före tanten!

:-)

Anonym sa...

40000 kommer före 40! :)