28 juni 2012

Rosengården


Det tar sig! När man kan plocka in egna rosor känns det som om man har en Trädgård!

Det tar sig också på andra fronter. Jag har äntligen avslutat ett av stegen till mitt slutarbete. En sak som jag inte ens vet om jag har användning för, men det känns i alla fall som om jag fick bättre överblick. Idag har jag varit och lånat lämpliga böcker igen- de flesta har jag redan haft hemma, men inte hunnit ta itu med. Nu borde det alltså börja hända saker. Lite jobbigt är det att det här är sista veckan K jobbar. Borde ha varit effektivare medan han ännu satt med sitt...

2 kommentarer:

maria sa...

åh vilken lycka/lyx att få plocka in väldoftande rosor från egen trädgård! skulle jag ha en massa överloppspengar skulle jag köpa mig färska blommor typ varje dag!
sv. tack! om du kollar på nästsista bilden så ser du :) student/frisör!

Fru Tallund sa...

Tyvärr höll de bara några få dagar. Men det finns fler att njuta av utomhus. Kanske ett sätt att få mig att hållas ute och rensa ogräs...