29 april 2012

Munkfrossa


Bara för att folk inte ska tro att jag bara flänger på vägarna och lever hälsoliv ska jag ärligt och rakt berätta att jag igår åt sammanlagt fem (5!) hemkokta munkar. De var varma, färska och goda. De fick mig också att springa "the extra mile". Hade jag inte ätit dem (då ännu bara tre) hade jag kanske sprungit kortare. Ont med gott så att säga.

Och gott det var det! Dock hann jag inte fota innan vi frossade loss så bilden är googlad. Mina munkar var inte så stora som de köpta, men ändå inga minimala, äggstora typ. Men jag äter inte munkar varje dag! ;)

4 kommentarer:

maria sa...

åh men smaskigt värre! snålvattnet rinner här. aijabaja.

Fru Tallund sa...

Haha, mitt mål är att dra så många som möjligt med mig i fallet! :p

maria sa...

Man BEHÖVER inte ens ursäkta sig, bara att äta och njuta och vara glad! Glada vappen! :)

Fru Tallund sa...

Det var inte meningen som en ursäkt. Snarare att ärligt berätta att jag inte hela tiden tränar, fastar, äter kolhydratsnålt och bakar hälsobröd. ;)